Vaga de Customer Success Manager em São Paulo - SP - Universidade Previsível

Veja a descrição da vaga e candidate-se!

Customer Success Manager

Postada em 20 de setembro de 2018
Quem somos
Somos a empresa do Aaron Ross no Brasil, autor dos best-sellers “Receita Previsível ” e “Hipercrescimento”. O trabalho do Aaron impactou milhares de empresas globalmente, começando com um dos seus grandes cases, a Salesforce, onde desenvolveu seu método “Predictable Revenue”. Temos muito claro que a forma como empresas vendem mudou bastante nos últimos anos. Nosso propósito no Brasil é de modernizar a forma como empresas vendem, através da metodologia Receita Previsível, uma das mais consolidadas globalmente. O time da Universidade Previsível está crescendo, e é hora de trazer membros chave para nossa próxima fase de crescimento. Contamos com pessoas com um perfil intraempreendedor e inglês avançado (contato semanal com nosso time internacional, incluindo Aaron Ross). Nosso time está baseado em São Paulo, no Distrito Co-working. www.universidadeprevisivel.com
Porque trabalhar aqui
Espaço descontraído no Distrito Co-working (R. Augusta c/ R. Estados Unidos); conexão direta com o time no Vale do Silício; oportunidade de crescimento (empresa em expansão no Brasil)
Contrato
Prestador de Serviços (PJ)
Remuneração
de R$5000,00 até R$11000,00
Benefícios
a combinar
Descrição
We see customer success as one of our differentiators, and consider it even more important than selling...Yes. We truly care about our customers reaching results through the programs, classes and consulting they go through with us. If you’re aligned with this kind of mindset, and have demonstrated expertise in CS, this opportunity can be ideal for you. Some of the main responsibilities of this position: Lead with the communication and documentation with our consulting clients Participate to some meetings and visits to consulting clients Help design the customer experience we provide in our events Support with communication and class feedback to our students Design and optimize our customer success processes Find automation opportunities when viable Help us build our CS dashboards Conduct the onboarding of students and consulting clients Collect testimonials, and provide that information to our marketing Help with our advocacy marketing initiatives Help with simpler analysis to our consulting clients
Requisitos
Requirements: You are an intrapreneur At least advanced English Passionate about customer success, and genuinely helping customer achieve results You are process oriented (although you can also be great with people and one-on-ones) Are we a fit?: You want to be part of a small, but growing team, who is results oriented You are ambitious to keep learning more and keep challenging yourself You are OK with a straight forward culture, where drama and gossip is not tolerated You are OK with building several things from scratch, and develop your own structure...after all, you’re an intrapreneur